KEISTIMEWAAN ESP SHAKLEE

Hai korang semua. Mama doakan moga semua sihat-sihat belaka.
Tq sangat sebab sudi berkunjung di entri mamawawa yang seterusnya. Sempena promosi ESP April 2018,  mama nak yakin kan korang bahawa pilihan kita amalkan ESP setiap hari sangatlah tepat. Bagi korang tang belumpernah cuba tu, jom baca kenapa korang pun perlu amalkan sumber protien terbaik ini.



APA ITU ESP SHAKLEE?

ESP Shaklee adalah serbuk minuman protein yang berkualiti tinggi. ESP Shaklee telah melalui kajian klinikal berkali-kali bagi memastikan ianya adalah protien terbaik. ESP Shaklee mengandungi kacang soya non-GMO rendah lemak serta rendah kolestrol. Seluruh badan kita, di penuhi dengan sel. Contohnya, kuku, rambut, kulit, otot-otot dan lain-lain yang mana semuanya berasal daripada protein. 

Jadi, secara ringkasnya,

SEL --> TISU --> ORGAN -->SISTEM --> BADAN ANDA 

Jika anda perhatikan rantaian diatas, badan kita sangat memerlukan protein. Sebabnya makanan utama bagi sel pada tubuh badan kita adalah protein. Sel yang sihat dapat menghasilkan tubuh badan yang sihat. Kulit yang sihat juga.      

KEISTIMEWAANN & KEBAIKAN ESP?

1. Kekal Muda - Asid Amino membina otot manusia, kuku, rambut, darah, organ, kulit, kelenjar, 50,000 jenis protein, 20,000 jenis enzim dan lain-lain. Pengambilan Energizing Soy Protein Shaklee adalah kunci untuk mengekalkan kulit muda dan otot serta memastikan kita sentiasa bertenaga. 

2. Hormon Berasaskan Tumbuhan Semulajadi – kacang soya adalah tumbuhan yang hanya kaya dalam isoflavon yang sama dengan fungsi hormon wanita. Ia membantu dalam mengurangkan paras kolesterol dan mencegah osteoporosis dan penyakit jantung.

3. Memulihkan Fungsi Prostat Lelaki -genistein dalam kacang soya telah membuktikan bahawa ia mempunyai keupayaan untuk menghalang pertumbuhan dan mencegah sel kanser daripada merebak. Ia memusnahkan radikal bebas dalam sel-sel kita sebelum radikal bebas bermutasi DNA sel-sel menjadi sel-sel kanser. Ia juga menjaga rahim dan ovari, kitaran haid dan prostat.

4. Kulit berseri dan anjal –Merangsang regenerasi kulit dan otot, memulihkan kedutan, sebagai anti-penuaan, mengembalikan keserian kulit dan kelembutan-lembutan otot, sekali gus mempercepatkan pemulihan luka dan menghilangkan parut.

5. Pemberi tenaga segera –Membekalkan tenaga segera dan meningkatkan sistem imun, dengan itu ia memulihkan keletihan, migrain, insomnia dan tekanan gejala yang berkaitan seperti kemurungan, kebimbangan, ketakutan, dll.

6. Memulihkan Pigmentasi –Melambatkan proses uban, rambut gugur, masalah keadaan rambut, pigmentasi, freckles.

7. Memperbaiki Memori –Menguatkan ingatan, kecergasan, keupayaan seksual, dan sebagainya.






1. ESP satu-satunya produk yang ada semua 9 Asid Amino Penting. Di mana semua asid amino ini diperlukan oleh seluruh badan kita.


2. ESP tiada kolesterol, tiada asid urik & sangat mudah diserap badan kita. Sebab itu dia sesuai diamalkan oleh  pesakit kolesterol & gout. Lagipun strukturnya semulajadi tanpa sebarang pengubahsuaian genetik.
3. ESP di proses pada suhu yang rendah agar protien tidak rosak kerana aktiviti measak ini akan merosakkan 50% dari protien asal dan sukar di serap oleh tubuh badan kita. 
4. ESP diperbuat daripada sumber kacang soya Non GMO. Bermaksud soya ini tidak diubah genetiknya malah dipantau dan dijaga dengan teliti dari proses menanam hinggalah saat pemprosessan.
5. Kandungan GI Glysemuc Index dalam ESP adalah rendah. GI adalah kadar pertukaran sesuatu makanan kepada glukosa. Sebab itu juga org yang mngalami kencing manis pun selamat mengambil ESP ini. 

6. Yang paling penting keberkesanan ESP imi terbukti melalui kajian klinikal saintis sedunia. Sama juga dengan setiap produk lain Shaklee semua pun ada kajian klinikal yang menepati. Esp ini terlalu banyak testimoni yang tidak dapat dinafikan lagi.




SIAPA YANG BOLEH AMBIL ESP SHAKLEE? 

·    1. Ibu mengandung – makanan nutrisi yang terbaik, membantu kehamilan dan perkembangan fetus dengan lebih baik

2. Ibu yang menyusu – mengalakkan dan mengekalkan penghasilan susu. Pengambilan ESP yang konsisten sepanjang tempoh penyusuan dapat membantu perkembangan fizikal bayi yang lebih sihat

·         3. Pelajar / pekerja / individu dewasa / warga emas - penambah tenaga / energy booster
    4. Penghidap kencing manis
     5. Lelaki dan wanita – untuk mencegah dari penyakit
6Orang yang alergik atau alahan.
7Wanita ingin menguruskan badan



So korang boleh lah rembat 5 tong terus pada bulan ini. Persiapan di bulan ramadhan pun sangat sesuai. Bila korang beli 5 tong boleh jimat sehingga rm50. Jangan lepaskan peluang.


Lotsoflove,
Mamawawa



Comments

momstercantik said…
Saya suka amalkan esp bila bf sebab bantu pekatkan air susu
Unknown said…
Saya suka ESP sbb gastrik sekali bkn ha gastric hilang,kulit pun licin gebu
Fatin Hamzah said…
Sy suka minun esp di awal pagi dan sblm tidur.
Unknown said…
sy peminat no 1 esp
Heera Saheira said…
Saya suka esp ni, kulit makin gebu.😍
Minuman kegemaran saya ni😍
Sue Anna said…
ESP minuman kegemaran saya, sedap dan mudah dibuat
Unknown said…
Saya suka ambil ESP sebab bantu kuatkan Rahim
Unknown said…
Saya suka ambil ESP sebab bantu kuatkan Rahim
Unknown said…
Saya suka amalkan ESP ni untuk breakfast on the go
Unknown said…
Saya suka amalkan ESP ni untuk breakfast on the go
Unknown said…
Mesti beli ESP bulan ini

Popular posts from this blog

CARA BUAT BURASAK BUGIS

KETAM MASAK LEMAK CARA BUGIS

PERNAH KE KOTA KINABALU?