AWET MUDA DENGAN VIVIX

Assalamualaikum dan selamat petang semua..

Sedikit mamawawa share pasal VIVIX petang ini, di mana ia salah satu supplimen terbaik sebagai anti penuaan. Tak pun sesuai untuk orang ramai yang ingin sihat dan awet muda.





Vivix membantu melambatkan proses penuaan dan memberikan awet muda serta menyihatkan tubuh badan secara menyeluruh termasuk menghindari penyakit-penyakit kronik.

Vivix berjaya dihasilkan selepas kajian bertahun-tahun oleh Shaklee dan merupakan supplement pertama di dunia yang mampu menembusi DNA manusia.

Kelebihan Vivix ialah mengandungi 10 kali ganda lebih berkuasa dari resveratrol. Kuasa yang ada pada resveretrol ini mampu membuatkan anda kelihatan awet muda. Resveretrol ni adalah agen antioksidan yang sangat power. Sebab tu lah Ia berupaya menjaga sel badan kita dari kerosakan.
Anggur Muscadine adalah salah satu ramuan dalam Vivix. Kalau beli di US, harga segugus anggur ini ialah 70USD bersamaan lebih kurang RM 300++.

Kenapa sebegitu mahal?
Kerana ianya tumbuh bermusim dan mengandungi lebih banyak kandungan polifenol berbanding tumbuhan lain.

Polifenol yang tinggi ini menyebabkan kulit anggur yang nipis tetapi sangat anjal dan licin tidak berkedut.

Kulit ini mampu melindungi isi anggur daripada rosak dan pancaran matahari.
Selain itu, biji anggur juga mengandungi banyak polifenol dan sebab itu lah ianya kecil tetapi sangat keras dan tidak boleh dihadam oleh badan manusia.

Oleh itu, polifenol dikatakan mempunyai bahan antioksidan yang paling kuat. Ianya juga sering dicampur ke dalam wine bagi menghasilkan wine yang tahan lama.

Harga vivix Shaklee RM503.00 sebenarnya sangat murah jika dibandingkan dengan benefit yang consumer dapat 25 years youngerss

Semua orang perlu awet muda & bebas dari penyakit-penyakit kronik, dengan itu boleh cuba ANTI PENUAAN TERBAIK ini.

Maka, tidak hairanlah Vivix mendapat sambutan yang luar biasa terjual lebih 1 juta botol dalam tahun pertama ketika Vivix diperkenalkan oleh Shaklee pada tahun 2008.





Vivix ni kira nak awet muda dari dalam, tapi kalau korang nak lagi awet muda dari luaran boleh ambil Youth skincare uang tengah hangat sekarang ni.

LOL lotoflove
Mamawawa,
Founder #AuraBiz #ShakleeON dibawah naungan group terbesar di Sabah iaitu #PolluxBiz 
 Massage/Whatsapp: +60198131301
Fb: Ratna Tna
Fb Page: mama wawa locker
Instagram: mamawawa_vits
Pos Laju/GDX - Seluruh Malaysia
Terminal Bas - Seluruh Sabah
COD - Tawau/Kunak/Semporna

Comments

Popular posts from this blog

CARA BUAT BURASAK BUGIS

KETAM MASAK LEMAK CARA BUGIS

PERNAH KE KOTA KINABALU?