PERLU KAH MELANCONG

Melancong adalah aktiviti yang paling BEST di dunia. Selain Shopping bah.
Setuju?


Sebabnya kita dapat melihat budaya dan gaya hidup negara orang.
Selain tu kita dapat:

1. Mempelajari dalam menyesuaikan diri di negara orang dengan perkara yang baru termasuklah orang di sekeliling dari pelbagai sudut perspektif yang berbeza.

2. Menerokai perkara-perkara baru.
Melancong adalah salah satu cara untuk membuka mata dan minda serta menimba ilmu dan merasai pengalaman baru.

3. Merasa makanan/menu baru
Apabila berkunjung ke negara asing, sudah tentunya kita ingin merasai makanan mereka. Apa yang penting, pastikan makanan yang dijamah itu adalah halal. Menjadi satu kerugian jika melancong tetapi tidak mengambil peluang untuk memakan makanan tempatan di situ.

4. Pengembaraan idaman.
Terokai destinasi baru, pergilah ke tempat yang diidam-idamkan. Jadikan destinasi idaman yang dikunjungi sebagai satu kenangan yang paling indah dalam hidup anda. Nikmati suasana bersama-sama keluarga, rakan-rakan dan orang yang tersayang.

Tapi malam ini mamawawa gerak ke KK jak belum lagi rezeki melancong luar negara. Mudah-mudahan masa terdekat nanti dapat merasa. Amin.

Berpeluang bawa #AuraBiz sekali join seminar Roket Bisnes 2018 di Kota Kinabalu adalah salah satu VB mamawawa.

Mahu belajar bisnes dengan cara yang betul bersama-sama anak anak Shaklee mama. Moga lepas ni kami lebih semangat untuk berbisnes dalam Shaklee ini.

Korang share la pengalaman melancong korang. Mamawawa baru nak berjinak-jinak, ni pun berani berimpian sebab supporting dari team bisnes #PolluxFamily.

Comments

Popular posts from this blog

CARA BUAT BURASAK BUGIS

KETAM MASAK LEMAK CARA BUGIS

PERNAH KE KOTA KINABALU?